אורן

Pine – Pinus Sylvestris

 49

שמן אתרי אורן

הוא שמן מעולה לחיזוק מערכת הנשימה ומטפל בקלות בשפעת, ברונכיט, אסטמה, מכייח לכן טוב למצבים של שיעול עם ליחה ונזלת סמיכה שמקשה על הנשימה.
הוא אנטי דלקתי ולכן מצוין לריפוי דלקות פרקים מכל הסוגים, תסמונת תעלה כרפלית, ראומטיזם ועוד
מרגיע מערכת עצבים, מחזק כללי לגוף, מרפה כיווצים ועוויתות ולכן יתמוך גם בשרירים תפוסים.
מפעיל ומעורר את מערכות הניקוי של הגוף לכן טוב לשלבו בתהליכי די טוקס לאחר קבלת חיסונים או תרופות רבות, תהליכי ניקוי ממזון מתועש וכדומה
השפעתו על מערכת הניקוי באה לידי ביטוי במיוחד על מערכת השתן כך שמצוין לשלבו בטיפולים למי שסובל מדלקות וזיהומים במערכת השתן או כל חולשה של מערכת זו.

מי שרוצה לשלבו בתהליך ניקוי רעלים שמבצע בגוף יכול ע”י מריחתו על הגוף כשהוא מדולל בשמן צמחי או לקחת מגבת קטנה ורטובה ועליה לטפטף 9 טיפות שמן אתרי אורן ואת זה למרוח על כל הגוף.
יתמוך בחיזוק מע השתן, יפעיל את מערך ניקוי הרעלים של הגוף, ייתכן וישפר את איכות השינה למי שסובל מהתעוררויות של אמצע הלילה.

ניתן לשלבו בתהליכי טיהור חללים – בהדפה בדיפיוזר או מבער חרס או אפילו בתוך קערית מלחים ולהניח בקצה החדר. הדפתו תסייע בטיהור החדר מנגיפים חיידקים ואף מרחיק פשפשים – לא לשימוש ישיר על בעלי החיים אלא בסביבה שלהם, לחתולים ספציפית יש להיזהר כפליים בשימוש עם שמנים אתריים לכן הרחק מגופם.
בכל הדפה של שמן בחלל החדר מתאפשרת הרחתו ובאמצעות הריח אנחנו מושפעים רגשית כך שנקבל גם את השפעותיו המנטליות באותה הנשימה.

ברמה הרגשית שמן אתרי אורן מגביר יצירתיות, הערכה עצמית, ביטוי עצמי וביטחון עצמי,
חשיפה לניחוחות באופן תדיר יכולה למנוע ולהפחית מצבי לחץ חרדה, עצבים כאבי ראש והפרעות שינה
מחזק קבלה עצמית באופן כללי ובמיוחד לילדים שמרגישים קשיים חברתיים הקשורים בדימוי עצמי נמוך
לכן יתאים במיוחד במצבים בהם הצורך בהתמודדות עם הסביבה מתגבר כמו בכניסה למסגרות חדשות, כיתה א, חזרה לגן או ביס בתחילת שנה, חוגים, כניסה לאוניברסיטה וכדומה.
משום שלשמן זה יש יכולת המרצה ועוררות על המח הוא גם משפר יכולות חשיבה, מיקוד זיכרון כך שמתאים גם לשימוש בכל מצב של תלמידאות.

10 מ"ל
שתפ/י באמצעות

1 ביקורת עבור אורן

  1. איילה ברויער

    לא נרשם בברור שניתן לקחת בבליעה או להפך לא נרשם שאינו מתאים לבליעה.
    ולכן לא יודעת האם לרכוש.

    • עמית פדובה

      אצטרובלים

      הי איילה
      שמן אתרי אורן לא מיועד לבליעה. אלא לשימוש בדרכים אחרות, כפי שמשתמשים בשמנים אתריים. שמן אתרי הוא מיצוי החומרים הנדיפים מחלק הצמח מה שהופך אותו למאוד חזק מרוכז ופעיל ולכן לא מתאים לבליעה.
      אם אדייק, יש דרכים בהן ניתן לבלוע אותו אך זה רק בהדרכה מקצועית מוקפדת במינונים ובאופן השימוש …
      דרך הכי יעילה ונכונה לשימוש של שמן אתרי זה במריחה על הגוף לאחר דילול מתאים או הדפה בחלל האוויר עי דיפיוזר או מבער
      את מוזמנת ליצור קשר ישיר איתי בוואטסאפ להדרכה במידה ואת מעוניינת לרכוש אסביר ואעזור לך בשמחה איך הכי נכון עבורך להשתמש ולמטרות שלך .

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

100% שמן אורן

המוצרים של אצטרובלים נרקחים בעבודת יד אוהבת ומפנקת מחומרי גלם טבעיים ואורגניים, ללא חומרי שימור וכימיקלים תעשייתיים, פעילותם מבוססת על תורת הארומתרפיה וצמחי המרפא. המוצרים טריים ולא משומרים בכדי שנוכל ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים יותר של מרכיביהם, ע”מ לשמור על אורך חיי מדף ארוכים יותר יש לשמור את המוצרים במקום קריר ומוצל ולהרחיק מלחות ומגע עם מים.

יש לפעול לפי ההנחיות והתווית השימוש במוצר ובהתאם למטרה ולאוכלוסיה שלשמה יועדו. לחלק מהמוצרים קיימת גרסה תואמת להריון, הנקה, תינוקות וכדומה. ככלל חיים, במפגש עם מוצר חדש יש לוודא שאין רגישות לאחד ממרכיביו ולמרוח בתחילה על פני שטח עור מצומצם.

המוצרים המוצגים באתר ממחישים חלק ממטרות הריפוי או הטיפוח להן הארומתרפיה נותנת מענה, לכל צורך נוסף שלא מצאת עבורו מענה באתר אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ תואם. בנוסף, כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית ומומלץ לעשות כך בכל מקרה שדורש התייחסות מיוחדת.

חווית השימוש ואפקטיביות הטיפול חשובה לי ולכן אני מזמינה ליצור קשר עם קבלת המוצרים לקבל הדרכה על אופן השימוש המיטבי עבורך ולשתף בעת השגת המטרות הרצויות. כשמדובר במוצר שמהותו טיפולית מומלץ להיות בקשר לשם קבלת הנחיות נוספות התואמות להתפתחויות. בכל מקרה של אי שביעות רצון אשמח לשמוע.

עלויות משלוחים :

  • פיקאפ לנקודת איסוף בפריסה ארצית 20 ש”ח. ברכישה בסך 150 ש”ח, המשלוח בעלות של 10 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לכל הארץ 40 ש”ח. ברכישה בסך 500 ש”ח, המשלוח בעלות של 20 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לישובים מרוחקים כולל תוספת של 10 שקלים.

מידע נוסף אודות משלוחים והחזרות ניתן למצוא כאן לתקנון השלם כאן