ורד אבסולוט 5% בחוחובה

Rose Absolute 5% in jojoba oil - Rosa Damascena

 118

ורד אבסולוט הינו שמן מאוד אפרודיזיאק – מתחבר למרכזי הלב והמיניות שלנו, מאזן ומעורר אותם, ממיס רגשות שליליים ומעורר חושים ומיניות, מאזן הורמונלית, מחזק רחם ומקדם פוריות. הריח שלו משפיע עלינו הרמוניה אהבה ושלום, פותח את ההשראה והיצירה, משחרר מתח נפשי, כעסים וקנאה, ומסייע להתגבר על צער ודיכאון.
הוא אנטי דלקתי, מטהר ומנקה דם, משפר תפקוד כבד, נוגד עוויתות, אנטי אייג’ינג, מצמצם קמטים, משפר מאזן לחות בעור, מחזק את טונוס העור, מאיץ התחדשות תאי העור ומשפר מרקם צלקות.

שמן אתרי ורד אבסולוט מופק במיצוי של עלי הכותרת באמצעות סולבנטים, כ 60,000 עלי כותרת מפיקים רק ליטר אחד של שמן ולכן מחירו היקר מאוד, כ350 שח ל5 מל שמן ורד טהור.
לכן בשביל שכולנו נוכל להנות ממנו אנו נעזרים בשמן חוחובה אשר הינו בעל עמידות גבוהה בפני חימצון המאפשר לנו תוקף ארוך מאוד של השמן.
שמן זה מכיל ריכוז של 5% שמן אתרי ורד אבסולוט בשמן חוחובה בכבישה קרה, ריחו נפלא ויכול בצורה זו בקלות להשתלב במוצרי טיפוח ברקיחה עצמאית או לשימוש כבושם.

שמן אתרי ורד אבסולוט הטהור מתאים יותר למטרות טיפוליות כמו סביב תחום הפריון או תחום הרגש.
והוא נמצא בשימוש נרחב במגוון מוצרי אצטרובלים גם בזירת הטיפוח וגם במוצרים המטפלים בגוף ובנפש.
הוא בטוח ומתאים לטיפול בתינוקות במינון הנכון בלבד אך אסור לשימוש בשליש ראשון של הריון
*לקריאה נוספת על שמן אתרי זה כנסו לפוסט.

ורד.הכירו נא עוד שמן המוגדר כמלך. טוב נו, אולי בעצם זוהי מלכה.?מלכה מפוארת, חושנית, בעלת יכולות מרפא המעניקה יופי...

פורסם על ידי ‏אצטרובלים - ריפוי טבעי לגוף ולנפש‏ ב- יום רביעי, 23 בינואר 2019

10 מ"ל
שתפ/י באמצעות

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ורד אבסולוט 5% בחוחובה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10% שמן אתרי ורד אבסולוט בשמן חוחובה

המוצרים של אצטרובלים נרקחים בעבודת יד אוהבת ומפנקת מחומרי גלם טבעיים ואורגניים, ללא חומרי שימור וכימיקלים תעשייתיים, פעילותם מבוססת על תורת הארומתרפיה וצמחי המרפא. המוצרים טריים ולא משומרים בכדי שנוכל ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים יותר של מרכיביהם, ע”מ לשמור על אורך חיי מדף ארוכים יותר יש לשמור את המוצרים במקום קריר ומוצל ולהרחיק מלחות ומגע עם מים.

יש לפעול לפי ההנחיות והתווית השימוש במוצר ובהתאם למטרה ולאוכלוסיה שלשמה יועדו. לחלק מהמוצרים קיימת גרסה תואמת להריון, הנקה, תינוקות וכדומה. ככלל חיים, במפגש עם מוצר חדש יש לוודא שאין רגישות לאחד ממרכיביו ולמרוח בתחילה על פני שטח עור מצומצם.

המוצרים המוצגים באתר ממחישים חלק ממטרות הריפוי או הטיפוח להן הארומתרפיה נותנת מענה, לכל צורך נוסף שלא מצאת עבורו מענה באתר אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ תואם. בנוסף, כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית ומומלץ לעשות כך בכל מקרה שדורש התייחסות מיוחדת.

חווית השימוש ואפקטיביות הטיפול חשובה לי ולכן אני מזמינה ליצור קשר עם קבלת המוצרים לקבל הדרכה על אופן השימוש המיטבי עבורך ולשתף בעת השגת המטרות הרצויות. כשמדובר במוצר שמהותו טיפולית מומלץ להיות בקשר לשם קבלת הנחיות נוספות התואמות להתפתחויות. בכל מקרה של אי שביעות רצון אשמח לשמוע.

עלויות משלוחים :

  • פיקאפ לנקודת איסוף בפריסה ארצית 20 ש”ח. ברכישה בסך 150 ש”ח, המשלוח בעלות של 10 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לכל הארץ 40 ש”ח. ברכישה בסך 500 ש”ח, המשלוח בעלות של 20 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לישובים מרוחקים כולל תוספת של 10 שקלים.

מידע נוסף אודות משלוחים והחזרות ניתן למצוא כאן לתקנון השלם כאן