סרום אתרוגים וויטמין סי

הבהרה ופיגמנטציה - אנטיאייג'ינג אקסטרא - פוסט אקנה

(5 חוות דעת לקוח)

 230

סרום טבעי בהרכב הכי איכותי שיש לטיפוח ותיקון נזקי העור וטשטוש כתמים והבהרת העור
למעשה זהו הרכב דומה לזה של סרום הורדים המשובח שלנו עם יכולות האנטיאייגי’נג המעולות שלו בחיזוק ובתוספת מרכיבים היודעים לתקן צלקות, נזקים וכתמים שהותירו פצעים.
למעשה זה הסרום המומלץ לכל מי שהעור שלה סובל מאקנה משמעותי/מפוסט אקנה או מכתמי פיגמנטציה משמעותיים שרוצה לעבוד במקביל גם על הצערת העור דרך הזנה ושמירה על מראה נעורים.

הכי הכי טוב שתצרי איתי קשר לפני או אחרי רכישת הסרום הזה ותתארי לי את העור האישי שלך ואני מכוונת אותו הכי נכון לך ומאזנת בין מידת ההבהרה לבין מידת האנטיצלקתיות שבו כך שיהיה תפור עלייך באופן אישי 🙂
משמאל בתחתית הדף יש כפתור שיחת וואטסאפ איתי, מוזמנים להשתמש בו

הסרום מכיל את שמן אתרי הליקריסיום הידוע ביכולות תיקון נזקי עור ואנטיאייג’ינג, זהו שמן שמיוחסים לו חיי אלמוות וכך השפעתו על מראה העור
הסרום מכיל ויטמין סי הידוע בשיקום והחלקת העור טשטוש קמטים וצלקות, ויטמין סי ידוע גם בזכות היכולת שלו להבהיר את העור ולטשטש כתמים
הסרום מכיל ריכוז גבוה של שמנים ומיצויים אנטיאייג’ינג משקמים ומחדשים רקמות, מבהירים ומטשטשים כתמים כמו אתרוגים הידוע ביכולות הבהרת העור שלו, שמן זרעי מלפפון, ורדים,  הליקריסום ועוד.
הם משולבים בשמנים צמחיים עשירים בלחות וחומצות שומן חיוניות מאזנות את העור כמו נר לילה ולחותניים שונים בעלי תחושה יבשה כך שמרקם הסרום אינו שומני מידי ונספג ממש בקלות לעור.
שמנים אלו מתאימים ביותר לשיקום עור הפנים ופעילות אנטי צלקתית, הזנה והבהרה וטיפול בבעיות פיגמנטציה.

מי שסובל/ת מאקנה מתון או צעירים וצעירות שסובלים מאקנה וחוסר איזון בעור כדאי להציץ בסרום גרניום לבונה .

סרום זה מותר לשימוש רק בלילה לאחר שקיעת השמש ועל עור נקי בשל הפעילות המוגברת שלו להבהרת העור.

חשוב במיוחד לא לפגוע בעור רגיש הסובל מאקנה, עם תכשירים המכילים SLS או פרבאנים אחרים, כמו סבון. אלו מגרים ומייבשים את העור וגורמים להחמרת התסמינים בטווח הרחוק.
ולכן כדאי לשלב שימוש עם סבון הפנים הטבעי שלנו שנותן מענה מצוין לכך.

כמו כל סרום, מומלץ מאוד לשלב עם מסיכת המינרלים לפנים המכילה חימר ירוק ואבץ פעם בשבוע, היא תסייע לספוח ולהמעיט את הפצעונים שנוצרים בפנים ולשמור על עור נקי ומאוזן במרקם וגוון אחיד.

30 מ"ל
שתפ/י באמצעות
קטגוריה:

5 ביקורות עבור סרום אתרוגים וויטמין סי

  1. אלה

    הסרום לטיפול באקנה והסבון פנים מושלמים!! היובש בפנים נראה אחרת לגמרי והתחושה בעור מאוד מנחמת תודה רבה

  2. מור חכם

    סרום מהמם
    אני משתמשת בו תקופת זמן קצרה, חלק מתוך ערכת “התחדשות”. קניתי את הערכה כי הפנים שלי נוטות לצלקות, והגיעה צלקת חדשה- בול באמצע השפתיים העליונות. בתקופת זמן קצרה הצלקת ממש היטשטשה, בקושי רואים אותה. הפנים שלי נראות סוף. הרבה יותר מאוזנות.

  3. רוני

    סרום מדהים בניחוח נעים, לא מכביד על העור ונספג בקלות!
    שתי טיפות על עור פנים נקי לפני השינה והקסם קרה כבר מהשימוש הראשון.
    הפנים שלי מצולקות מאקנה קל, ואחרי ניסיונות כושלים של סבוני פנים ומשחות מהפארם, מצאתי את האלטרנטיבה המדהימה הזאת, השינוי והשיפור ניכרים כבר מהשימוש הראשון.
    ממליצה בחום!

  4. לימור

    סרום מושלםם מתה על המרקם שלו מרגיש ככ עשיר משתמשת בו בערב והעור שלי שותה אותו ונשאר קצת ברק נראה ממש בריא וטוב ריח ממש נעים ועדין כיף ממש

  5. כהן גליה

    סרום פשוט מדהים ,ראיתי את השנוי בעור הפנים,בפגמנטציה התבהרה משמעותית,ממליצה מאוד

    • עמית פדובה

      אצטרובלים

      איזה כיף גליה תודה על השיתוף ! תהני

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נר לילה, זרעי מלפפון , ורדים, אתרוגים, הליקריסיום, ויטמין סי ועוד.

המוצרים של אצטרובלים נרקחים בעבודת יד אוהבת ומפנקת מחומרי גלם טבעיים ואורגניים, ללא חומרי שימור וכימיקלים תעשייתיים, פעילותם מבוססת על תורת הארומתרפיה וצמחי המרפא. המוצרים טריים ולא משומרים בכדי שנוכל ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים יותר של מרכיביהם, ע”מ לשמור על אורך חיי מדף ארוכים יותר יש לשמור את המוצרים במקום קריר ומוצל ולהרחיק מלחות ומגע עם מים.

יש לפעול לפי ההנחיות והתווית השימוש במוצר ובהתאם למטרה ולאוכלוסיה שלשמה יועדו. לחלק מהמוצרים קיימת גרסה תואמת להריון, הנקה, תינוקות וכדומה. ככלל חיים, במפגש עם מוצר חדש יש לוודא שאין רגישות לאחד ממרכיביו ולמרוח בתחילה על פני שטח עור מצומצם.

המוצרים המוצגים באתר ממחישים חלק ממטרות הריפוי או הטיפוח להן הארומתרפיה נותנת מענה, לכל צורך נוסף שלא מצאת עבורו מענה באתר אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ תואם. בנוסף, כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית ומומלץ לעשות כך בכל מקרה שדורש התייחסות מיוחדת.

חווית השימוש ואפקטיביות הטיפול חשובה לי ולכן אני מזמינה ליצור קשר עם קבלת המוצרים לקבל הדרכה על אופן השימוש המיטבי עבורך ולשתף בעת השגת המטרות הרצויות. כשמדובר במוצר שמהותו טיפולית מומלץ להיות בקשר לשם קבלת הנחיות נוספות התואמות להתפתחויות. בכל מקרה של אי שביעות רצון אשמח לשמוע.

עלויות משלוחים :

  • פיקאפ לנקודת איסוף בפריסה ארצית 20 ש”ח. ברכישה בסך 150 ש”ח, המשלוח בעלות של 10 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לכל הארץ 40 ש”ח. ברכישה בסך 500 ש”ח, המשלוח בעלות של 20 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לישובים מרוחקים כולל תוספת של 10 שקלים.

מידע נוסף אודות משלוחים והחזרות ניתן למצוא כאן לתקנון השלם כאן