סופטחור

משחה לטיפול בטחורים

(6 חוות דעת לקוח)

 137

משחה טבעית, טרייה ומחוזקת לטיפול בטחורים.
עשירה בשמנים, תמציות מצמחי מרפא ושמנים אתריים הידועים ביכולות שיקום וריפוי רקמות עור עדינות ופצועות והרגעת גרד, משככי כאבים, נוגדי דלקת ומכווצים ומשקמים דפנות כלי דם שנפגעו כמו אלו הנקראים טחורים.
*למצבים של טחורים פנימייים ניתן להוסיף ולרכוש גם נרות רקטליים מאותה סדרה לטיפול פנימי.

בעת התפרצות מומלץ למרוח את המשחה מקומית עד כ6 פעמים ביממה בהתאם לחומרת המצב ועם ההקלה, ניתן להפחית את התדירות היומית אך להמשיך ולהתמיד בטיפול פעמיים ביום, כשבוע שבועיים נוספים עד להחלמה.
המשחה מתאימה לנשים בהריון ואם מדובר במצב אקוטי או שצריך טיפול פנימי,
אפשר להתייעץ איתי לקבלת טיפול משלים – נרות רקטליים טבעיים.
חשוב לשמור על הגיינה של המקום לפני כל שימוש, לשתות הרבה מים, למנוע עצירות ולהציץ בסרטון הזה 
המשחה עשירה במיוחד בשמן אובלפיכה, זה עשיר בויטמינים Cו- E, בחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3, 6, 7, ו- 9, באנטי-אוקסידנטים, בפלבונואידים ובקרוטנואידים מסוג בטא-קרוטן וליקופן, כל אלו מאוד תורמים לריפוי.
תמצית מצמח ההממליס שמתמחה בין היתר בכיווץ כלי דם, ויטמין אי כנוגד חמצון ושמנים צמחיים ואתריים מחטאים, מכווצים ומחזקים כלי דם ומזרזים ריפוי ואיחוי רקמות ריריות כמו פיגם, קלנדולה, ברוש, כורכום, לימון, ג’וניפר ועוד.
*השימוש באחריות המשתמש בלבד ולא מחליף ייעוץ רפואי
50 גרם
שתפ/י באמצעות

6 ביקורות עבור סופטחור

  1. אנונימית

    מצויין לאחרי הלידה!!

  2. אנונימית (בעלים מאומתים)

    מוצר פלא, עוזר מאוד להקל על כאבי הטחורים, יצא לי להשתמש בו לאחר לידה והוא מעולה עזר לי תוך מספר ימים בודדים בשימוש של כמה פעמים ביום

    • עמית פדובה

      אצטרובלים

      נהדר לשמוע ! תודה על השיתוף!

  3. אנונימית

    שיפור שמעותי והקלה על הכאבים .הייתי מגיעה למצב שפחדתי ללכת מרוב כאבים ואחרי שימוש במשחת סופטחור כמה פעמים ביום זה הפחית ככ משמעותית את הכאבים שכמעט ואין בעיה ביציאות וכמעט ולא כואב

  4. .

    אני סובלת שנים וניסיתי הרבה משחות מה שהכי עזר לי זה הנרות שליאת רקחה לי אחרי שדיברנו וסיפרתי לה על המצבממש תוך כמה ימים הבדל ממש גדול מממליצה לדבר עם ליאת היא עם סבלנות מסבירה ועוזרת

  5. עדי

    אני קניתי את המשחה והנרות גם כשהייתי במצב מיואש ממש שכלום לא עזר לי אחרי שקניתי מלא דברים ולא יודעת מה יותר טוב משחה או נרות כי השתמשתי בשניהם אבל יכולה להגיד שסופשוף קיבלתי הקלה וחזרתי לנשום

  6. מירב

    קניתי לבעלי את הנרות שסובל מטחורים חזקים בגלל שנושא משקל עודף בעבודה מזה כמה שנים כבר ולאחרונה החמיר ממש והנרות הקלו מאוד ממש תודה !!

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חמאת שיאה, שמן קלנדולה, פיגם, אובליפיכה, ויטמין אי, תמצית הממליס, אלוורה, ברוש, ג'וניפר, גרניום, לימון ועוד.

המוצרים של אצטרובלים נרקחים בעבודת יד אוהבת ומפנקת מחומרי גלם טבעיים ואורגניים, ללא חומרי שימור וכימיקלים תעשייתיים, פעילותם מבוססת על תורת הארומתרפיה וצמחי המרפא. המוצרים טריים ולא משומרים בכדי שנוכל ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים יותר של מרכיביהם, ע”מ לשמור על אורך חיי מדף ארוכים יותר יש לשמור את המוצרים במקום קריר ומוצל ולהרחיק מלחות ומגע עם מים.

יש לפעול לפי ההנחיות והתווית השימוש במוצר ובהתאם למטרה ולאוכלוסיה שלשמה יועדו. לחלק מהמוצרים קיימת גרסה תואמת להריון, הנקה, תינוקות וכדומה. ככלל חיים, במפגש עם מוצר חדש יש לוודא שאין רגישות לאחד ממרכיביו ולמרוח בתחילה על פני שטח עור מצומצם.

המוצרים המוצגים באתר ממחישים חלק ממטרות הריפוי או הטיפוח להן הארומתרפיה נותנת מענה, לכל צורך נוסף שלא מצאת עבורו מענה באתר אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ תואם. בנוסף, כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית ומומלץ לעשות כך בכל מקרה שדורש התייחסות מיוחדת.

חווית השימוש ואפקטיביות הטיפול חשובה לי ולכן אני מזמינה ליצור קשר עם קבלת המוצרים לקבל הדרכה על אופן השימוש המיטבי עבורך ולשתף בעת השגת המטרות הרצויות. כשמדובר במוצר שמהותו טיפולית מומלץ להיות בקשר לשם קבלת הנחיות נוספות התואמות להתפתחויות. בכל מקרה של אי שביעות רצון אשמח לשמוע.

עלויות משלוחים :

  • פיקאפ לנקודת איסוף בפריסה ארצית 20 ש”ח. ברכישה בסך 150 ש”ח, המשלוח בעלות של 10 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לכל הארץ 40 ש”ח. ברכישה בסך 500 ש”ח, המשלוח בעלות של 20 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לישובים מרוחקים כולל תוספת של 10 שקלים.

מידע נוסף אודות משלוחים והחזרות ניתן למצוא כאן לתקנון השלם כאן