חבילת טיפוח הפנים

איזון אקנה

 290

חבילת טיפול באקנה הבסיסית כוללת
קרם פנים מטפח לשימוש יומיומי המאזן את הפרשת הסבום בעור היוצר את פצעי האקנה ואנטי צלקתי,
מסיכת חימר לניקוי והזנה עמוקים לשימוש חד שבועי,
סבון פנים טבעי מותאם לטיפול באקנה.

בנוסף מומלץ מאוד להזין את העור בשעות הלילה לפני השינה בסרום שהשמנים שבו מאזנים הורמונלית ופועלים לתיקון פגמים בעור שנוצרו מפצעי האקנה.
למעשה הסרום הוא אחד התכשירים עם רמת האפקטיביות הגבוהה ביותר לטיפול והזנת עור הפנים בכלל וחיונית לעור אקנתי במיוחד,
סרום הוא למעשה תערובת שמנים מרוכזת מאוד והיולת שלי להכניס לתוכו יותר רכיבים עם השפעה מרפאה היא גדולה יותר.
ניתן לבחור מגוון סוגים של סרום וזה בהתאם לגיל המשתמשת, רמת האקוטיות של פצעי וסימני האקנה שנותרו על הפנים וכו, כל אחת לפי הצרכים שלה.
במידה ומדובר על עור עם סימנים ופצעי אקנה ברמה בינונית נמוכה מומלץ להשתמש בסרום גרניום.
במידה ומדובר על עור בוגר יותר או שנוצרו בו חטטים וסימנים צלקתיים מפצעי האקנה מומלץ להשתמש
בסרום ויטמין סי שהוא למעשה סרום ורדים עם תוספות התאמה לאקנה ועשיר יותר בחומרים אנטי צלקתיים ביניהם הויטמין סי אשר ידוע ביכולות שלו להחליק את העור ולגבור על חטטים צלקות וסימנים בעור..

במידה ומדובר על נערה צעירה ורוצים לקבל את האפקט הטיפולי והטיפוח הטבעי מבלי להשתמש בחומרים הכי יקרים ניתן לדבר איתי ואתאים לכם סרום טוב ואיכותי לגיל במחיר פשוט יותר.

בנוסף, חשוב להבין שאקנה הוא לרוב תולדה של חוסר איזון הורמונלי והוא רק הסימפטום הבא לידי ביטוי בין היתר בעור הפנים,
על מנת לטפל בגורם הבעיה ולצמצם את מה שיוצר את הפצעים מלכתחילה רצוי להתייעץ איתי פרטנית לבחון אם יש צורך באבחון אישי וטיפול ארומתרפי לאיזון הורמונלי.
טיפול זה למעשה יפחית היווצרות הפצעים בפנים אך מעבר לכך תהני מיתרונות נוספים כמו שיפור בריאות הגוף באופן כללי, הפחתת סימני קדם וסת לא נעימים אם יש כמו כאבים או דימומים חסרים או מוגברים, הסדרה של הוסת, הפחתת מיגרנות ונשירת שיער במידה ואת סובלת מכך.

לקריאהנוספת על טיפול זה קראי  כאן 

 

*השימוש באחריות המשתמש בלבד ולא מחליף ייעוץ רפואי

שתפ/י באמצעות

1 ביקורת עבור חבילת טיפוח הפנים

  1. מיטל

    מוצרים מעולים אני מאור ד מרוצה ומופתעת ממש לטובה מהשמן ניקוי לא האמנתי ששמן יעזור לאקנה ואני אוהבת את עור אחרי השימוש בו מכורה מכורה מכורה למסיכת חימר הזאת והקרם פנים פגז יש לי גם את הסבון פנים שלהם שגם מושלם לדעתי

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קרם אקנה, מסיכת מינרלים, שמן ניקוי

המוצרים של אצטרובלים נרקחים בעבודת יד אוהבת ומפנקת מחומרי גלם טבעיים ואורגניים, ללא חומרי שימור וכימיקלים תעשייתיים, פעילותם מבוססת על תורת הארומתרפיה וצמחי המרפא. המוצרים טריים ולא משומרים בכדי שנוכל ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים יותר של מרכיביהם, ע”מ לשמור על אורך חיי מדף ארוכים יותר יש לשמור את המוצרים במקום קריר ומוצל ולהרחיק מלחות ומגע עם מים.

יש לפעול לפי ההנחיות והתווית השימוש במוצר ובהתאם למטרה ולאוכלוסיה שלשמה יועדו. לחלק מהמוצרים קיימת גרסה תואמת להריון, הנקה, תינוקות וכדומה. ככלל חיים, במפגש עם מוצר חדש יש לוודא שאין רגישות לאחד ממרכיביו ולמרוח בתחילה על פני שטח עור מצומצם.

המוצרים המוצגים באתר ממחישים חלק ממטרות הריפוי או הטיפוח להן הארומתרפיה נותנת מענה, לכל צורך נוסף שלא מצאת עבורו מענה באתר אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ תואם. בנוסף, כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית ומומלץ לעשות כך בכל מקרה שדורש התייחסות מיוחדת.

חווית השימוש ואפקטיביות הטיפול חשובה לי ולכן אני מזמינה ליצור קשר עם קבלת המוצרים לקבל הדרכה על אופן השימוש המיטבי עבורך ולשתף בעת השגת המטרות הרצויות. כשמדובר במוצר שמהותו טיפולית מומלץ להיות בקשר לשם קבלת הנחיות נוספות התואמות להתפתחויות. בכל מקרה של אי שביעות רצון אשמח לשמוע.

עלויות משלוחים :

  • פיקאפ לנקודת איסוף בפריסה ארצית 20 ש”ח. ברכישה בסך 150 ש”ח, המשלוח בעלות של 10 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לכל הארץ 40 ש”ח. ברכישה בסך 500 ש”ח, המשלוח בעלות של 20 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לישובים מרוחקים כולל תוספת של 10 שקלים.

מידע נוסף אודות משלוחים והחזרות ניתן למצוא כאן לתקנון השלם כאן