סמבוק שחור

חיזוק והקלה על מחלות החורף השונות

(5 חוות דעת לקוח)

 87

סירופ – מפרחי הסמבוק השחור וצמחי מרפא לחיזוק מערכת החיסון והקלה על מחלות החורף 

סמבוק שחור – אחד מצמחי המרפא העוצמתיים, פירותיו נמצאים בשימוש רפואי וקולינרי מזה מאות שנים באירופה ונמצאו כנוגדי חימצון עוצמתיים, כאנטי-ויראליים, עשירים בויטמין C , מחזקים בעת חולשה חיסונית ומסייעים לטיפול בזיהומים של מערכת הנשימה, בהפחתת דלקת וליחה (גם צמיגית) ובעזרה במצבים של הצטננות ושפעת וכדומה. הסמבוק נמצא כיעיל גם במצבים המאופיינים ביובש בריריות דרכי הנשימה, כמו למשל בהתקפי אסטמה או שיעולי סטרידו. צמח הסמבוק ופירותיו הציגו השפעה אנטי ויראלית כנגד מגוון רחב של מזהמים ויראליים ומיצוי הסמבוק הראה יכולת של עיכוב שכפול הוירוסים ושל פגיעה במנגנון ההיקשרות של הוירוס אל התא המארח.

מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים! במינון שונה ומומלץ לקבל שיחת ייעוץ והתאמת השימוש לצרכים הייחודיים לכם, מותר לנשים בהריון החל משליש השני.
ניתן לדלל במים או בכל מיץ. יש לו טעם מעט מתקתק כך שלא צריך להוסיף המתקה .
ניתן להגישו כמו תה או מיץ לילדים.
למניעה שימוש במינון המומלץ פעם ביום ובעת מחלה פעילה הגדלת תדירות השימוש לכ 3 פעמים ביום:
מבוגרים 1-2 טפטפות.
ילדים 1 טפטפת.
עד גיל שנתיים חצי טפטפת.

מומלץ בחום להכיר את שמן עיסוי ‘נשימה’ ו’שומר סף’ לטיפול במחלות החורף לילדים או שמן ‘נשימה’ למבוגרים.

*השימוש באחריות המשתמש בלבד ולא מחליף ייעוץ רפואי.

50 מ"ל
שתפ/י באמצעות

5 ביקורות עבור סמבוק שחור

  1. אולה

    חייבת להמליץ על הטיפות. סובלת כל שנה משיעול תורדני שמסתבך לדלקת בקנה הנשימה. הטיפות ממש עזרו לי וגם מאוד עוזרות לילדים לא להסתבך ולהגיע לאינהלציה. ממליצה מאוד

  2. שרה לאביאן

    את סירופ סמבוק רכשתי לפני כמה חודשים, והוא עזר לנו מאוד,
    אתמול שוב בני חלה, עם חום גבוה, התחלתי למרוח לו שומר סף יחד עם סירופ סמבוק כל כמה שעות ואחרי פחות מ24 שעות החום נעלם, והילד חזר להיות עם מצב רוח טוב ולהשתולל

    ממליצה בחום, מוצר חובה בכל בית

  3. נועה

    סירופ מצוין כל פעם שמשתמשים מרגישים מהר את ההקלה גם על בעלי וגם לילדים .

  4. אסנת

    אני סובלת משיעול קשה מזה כמעט שנה בא והולך וכשמגיע זה ממש חזק.ניסיתי הרבה דברים בניסיון להקל על המצב ללא הצלחה גדולה עד שפגשתי את הסירופ הזה והשתמשתי בו יחד עם השמן למריחה על החזה שקוראים לו נשימה ומאז ההקלה רק משתפרת .מהתחלה מרגישים הבדל ושיפור אבל התמדתי והבדל משתפר עוד ועוד לטובה ממליצה מהלב למי שצריך

  5. גליה כהן

    כאחת שמשתעלת באופן קבוע הבמבוק מאוד עוזר לי כאשר לוקחת אותו באופן מסודר,הקלה משמעותית בשיעול
    תודה רבה לך ליאת יקרה

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אלכוהול למאכל, פרחי סמבוק שחור, כוכבי אניס ופלפל שחור.

המוצרים של אצטרובלים נרקחים בעבודת יד אוהבת ומפנקת מחומרי גלם טבעיים ואורגניים, ללא חומרי שימור וכימיקלים תעשייתיים, פעילותם מבוססת על תורת הארומתרפיה וצמחי המרפא. המוצרים טריים ולא משומרים בכדי שנוכל ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים יותר של מרכיביהם, ע”מ לשמור על אורך חיי מדף ארוכים יותר יש לשמור את המוצרים במקום קריר ומוצל ולהרחיק מלחות ומגע עם מים.

יש לפעול לפי ההנחיות והתווית השימוש במוצר ובהתאם למטרה ולאוכלוסיה שלשמה יועדו. לחלק מהמוצרים קיימת גרסה תואמת להריון, הנקה, תינוקות וכדומה. ככלל חיים, במפגש עם מוצר חדש יש לוודא שאין רגישות לאחד ממרכיביו ולמרוח בתחילה על פני שטח עור מצומצם.

המוצרים המוצגים באתר ממחישים חלק ממטרות הריפוי או הטיפוח להן הארומתרפיה נותנת מענה, לכל צורך נוסף שלא מצאת עבורו מענה באתר אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ תואם. בנוסף, כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית ומומלץ לעשות כך בכל מקרה שדורש התייחסות מיוחדת.

חווית השימוש ואפקטיביות הטיפול חשובה לי ולכן אני מזמינה ליצור קשר עם קבלת המוצרים לקבל הדרכה על אופן השימוש המיטבי עבורך ולשתף בעת השגת המטרות הרצויות. כשמדובר במוצר שמהותו טיפולית מומלץ להיות בקשר לשם קבלת הנחיות נוספות התואמות להתפתחויות. בכל מקרה של אי שביעות רצון אשמח לשמוע.

עלויות משלוחים :

  • פיקאפ לנקודת איסוף בפריסה ארצית 20 ש”ח. ברכישה בסך 150 ש”ח, המשלוח בעלות של 10 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לכל הארץ 40 ש”ח. ברכישה בסך 500 ש”ח, המשלוח בעלות של 20 ש”ח בלבד.
  • ספיישל לישובים מרוחקים כולל תוספת של 10 שקלים.

מידע נוסף אודות משלוחים והחזרות ניתן למצוא כאן לתקנון השלם כאן

מוצרים משודרגים